Synpunkter och klagomål
Vi på Art Clinic, en del av Aleris-koncernen, vill att du ska känna dig nöjd med den vård du får av oss. Därför är vi glada för din återkoppling eftersom den hjälper oss i vår fortsatta utveckling av verksamheten.
Om det uppstår något problem under ett besök är vi tacksamma om du kontaktar oss så snart som möjligt så att vi får möjlighet att reda ut vad som har hänt. Kontakta i första hand den som är chef på den enhet där du fick din vård. Du kan antingen ringa eller skicka brev. Kontaktuppgifter hittar du under respektive enhet.
Det finns även instanser utanför Art Clinic som du kan vända dig till med dina synpunkter, till exempel Patientnämnden, Patientombud och IVO (Inspektionen för vård och Omsorg).
Läs mer om dina rättigheter och till vilka instanser du kan vända dig till på 1177 Vårdguiden. Där finner du aktuella kontaktuppgifter.
Aleris huvudkontor
Administration och ledning
Besöksadress
Olivecronas väg 7, plan 1
Postadress
Aleris huvudkontor
Box 6401
113 82 Stockholm
Kontakta administration och ledning
Telefon: 08-560 205 55